Followers

Monday, November 14, 2011

samsung!!

Salam sejahtera kengkawan. Just nak mention , aku dah tukar henfon, polyphonic flip merah, hahaha mmg back to school la. Tapi ada ku kesah jnji boleh msj an kol kira oraitee la kn. Nie rupa henfon
comey kan? seperi aku.. hakhakhak (gila perasan!) . Murah je beb aku beli rm99, mmg x lari bajet aku. Mak  ckap x payah la beli henfon mhal-mahal pown, bukan tahan lama klu dapat kat aku, nak2 yg jenis serba serbi cemerkap a.k.a loglaq. Tapi mmg pown, paling lama 5 hari ja aku jaga ngn baik pastu klu jatuh ke hapa ker, mmg aku x peduli dah.So klu henfon yg murah nie nak hilang o rosak xda la tekanan jiwa sgt. hehehe Penah awal2 masa baru beli dulu, ada org kol boleh plak aku wat x kisah dan x sedar henfon bunyi, yela dah biasa bunyi ngn mp3. ceehhh!! haa lg satu henfon ne kecik jer, mmg comel dlm genggaman, dan dyeorg pown ckp henfon nie cuteeeeee!!!berbunga aku dgr. hahahaha. ^__* skarang tgah berusaha kumpul dwet nak beli henfon baru, huh lucky aku bukan mangsa gajet klu x mmg akan habis dwet bnyak la.Aku tgk kngkwn aku selamba badak jer tukar yg tu tukar yg nu, takpa la org berdwet tapi mmg pown dia tu mangsa gajet.. hehehe (ooopppss!!) mngutuk suda. sorry yea kwn.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...