Followers

Sunday, December 18, 2011

again and again

Salam sejahtera kengkwn.. haa mlm nie sindrom insomnia, xleh nak tido sbb pertang tadi dah telebih dusa tido, so mlm nie jadik "burung hantu".. Nie pown baru balik dari lepaking ngn senior otai Kak Dayah, lama siot x jumpa, alih2 Ipa kol terus ON sedangkan tgh buat asaimen Falak... tgh syiok menyentap roti canai kat N24 , hujan trun mencurah-curah, lebat x sangka.. haa sambung story bla..bla...bla.. Balik balik on lappy, aiseh sume org ngah update status tgk movie MI4.. huh S.E.N.G.A.L.. aku nak tgk jgak tapi ngah kekurangan fulus (dwet), gaji belum dapat *sigh*..so alang2 dah insomnia nie, mmg jari jemari laju berlari atas keyboard, tapi punya taip, search punya search boleh pulak teJUMPA mirul punya tweetter.. pembetulan bukan jumpa, tapi aku yg gatai jari jemari search..@__@  ala juz nak tahu keadaan dia jer pown  tapi sama la kn  istilah stalker!! aku stalk dia lagi..huhuhuu.. aishh dia jugak la yg berbekas kat hati aku.. igt mamat yg aku jmpa kat meranti tu mmpu aku buat aku tersenyum, tapi propa jer. Ntah dah 3 tahun berlalu,  aku cmnie jgak that why ssah nak terima org lain. Hurm camner pown aku HARUS remove, delete segala memori 3 tahun lepas..H.A.R.U.S!!

So give me 1 month, mst berjaya punya, insyaallah ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...