Followers

Thursday, December 22, 2011

weird.

Salam sejahtera kengkwan sekalian. Lately nie kn, erm bukan lately tapi sejak akhir-akhir nie kenape la ramai sgt yg "C.A.R.E" kat aku, tu yg pelik bin hairan bin ajaib bin weird. Erm klu kaum sejenis don't mind la tapi opposite gender. Klu kwn pompuan C.A.R.E mmg dah lumrah alam , perempuan kat penyanyang like ME!! (ahakz). Then every status kat fesbuk "dyeorg" like. hurm myb status tu "dyeorg suka kot" ( anggapan aku lar). FINE!. tapi up kez bila aku wat status kat wall, dalam 5 minit selepas tu mest da mesej kat inbox. Fine la klu tym tu "dyeorg" pown kebtulan tgh on9. Tapi klu dah lebih dari sepuluh kebetulan kah? huhuhu.. then if moody skit kat status aku terus tnya "what happen" dan klu status aku hepy2 o jiwang2 terus tnya "hepy nampak, xnak share? " .. erk apakah  =..=  haishh concern benar "korunk" kat aku sampi aku takut pulak nak past status.Adoyai. Mmg pelik,sbb before this bertahun-tahun "kita" x jd cenggini pown, kenape tahun 2011 jadi cenggini. hahahaha.. btw "korunk" sgt la caring. tq for ke"caring"an anda-anda sume amatlah dihargai ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...