Followers

Sunday, January 22, 2012

He was COOL, he was GOJES

Salam. Teringat zaman muda2 tym mula menjinakkan diri ngn kehidupan sbg mahasiswi, tym tu mmg innocent habis dan skunk nie pown tetap innocent (statement poyos) harharhar. Tringat lagi masa tu x brapa kenal pown ngn clasmate even ngn rumate sendiri, dan kitaorg mmg nakal maka satu-satu nya cara nak kenai dyeorg yg lain ngn masa yg singkat dgn bg gelaran sbb tataw nama lagipown ramai sgt nak igt, dan yg paliing best senang nnt nak bergosip hehehe. Hurm sebahagian kelas dapat gelaran cm "taken, gebu , materiosexsual, playboy , bdak baju merah, he was cool he was gajes . Ha yg nickname "he wa COOL, he was GOJES" tu mmg aku yg bagi.. haa nie sume gara-gara tgk movie(ceit salahkan movie la pulak)  , x pasal2 jatuh cinta ngn ke "cool"an hero dlm drama hingga terbawa-bawa dalam kelas. Haishh ntah cenggena tym tu aku boleh tgk sorang dak laki dlm kelas aku tu cm cool dan gojes aje (aku tgk gaya je ekk). Saat itu terlepas ckp "he was COOL he was GOJES" tapi saat dan ketika itu je. Tapi skunk dia "GENTLE" ngeh3x..aku rasa time aku freshie dulu myb tym tu aku alami syndrom khayal yg sgt dasat sampi mata aku x dapat lihat ngn tepat. Semua aku rasa indah-indah belaka , smpi buat tindakkan yg kurang relaven tapi bila di inagti balik skunk ne mmg terasa nak sembunyikan muka dengan 5 lapis topeng, malu siak.Dan skunk aku rasa dak kelas aku tu langsung x COOL ngn GOJES pown , tu lar aku asyik tertipu ngn first impression dia. Skunk mmpu gelak besar ingt perkara tu, dan bukan nie saja bnyak lg bnde yg aku buat yg aku menyesal dan malu sehingga skunk. Berbalik citer  kpada mamat COOL dan GOJES tu , dia baik sebenarnya dan skunk nie GENTLE kot.. hehehe..ha bukan dia seorg jer yg GENTLE ramai jgak budak kelas aku yg GENTLE, BAIK HATI... aku HANI JALINA mmg sgt beruntung dapat kenal dan mnjadi clasmate ngn bdak kelas kau skunk.. CIYESLY korunk sume mmg BEST dan TERBAIK..ha aku bukan nak promote dyeorg tapi sure korunk x kan rugi dan nyesal kenal ngn budak-budak clasmate mmg lar sumtym cm annoying, sengal tapi dgn dyeorg sgt enjoy kot.

Klu org tnya usia yg paling best? aku kn cakap " usia remaja"
klu moment yg terindah ? aku kn ckp " saat bersama clasmate SGU"

 ha sekian tuk kali nie.. ^__*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...