Followers

Tuesday, February 14, 2012

rokok

Assalamualaikum shabat2 sekalian.

Alhamdulillah,hari ni aku masih diberi peluang bernafas, menghidu oksigen dan sebab itu jgak aku berkeinginan menulis belog. Entry kali ni bukan la untuk aku menceritakan perihal rokok, kebaikan keburukan pown x.Cume guna name tuk kasi gempaq. Semangnya kehidupan aku dikelilingi perokok yg tegar dan perkara itu suda biasa,tapi yg begitu menarik perhatian aku bila aku tgk remaja di awal bangku sekolah menghisap rokok seperti   mengunyah chewing gum di khalayak ramai. ciisss. Hurm  adinda aku yg sorg pown cmtu ler, mmg ikut perangai ayah aku, perokok yg tegar. Mujur abg nyer x ikut, kurang bersosial baragkali. hehehe. Boleh dikatakan hari-hari rumah aku jadi tempat lepak "pomen" motor at least adinda aku yg sorg tu dah jarang keluar malam.
Kadang-kadang tu sebatang rokok tapi share3,4 org . waahhh sahabat sejati eyh. Men share-share segala bagai siap cup2 nombor. Mula2 tu aku x faham, awat lar dok sebut no2, no3.. rupanya ambil no untuk turn, ciesss.. hahaha. Aku kire tu la kot kebaikan rokok, mengeratkan hubungan silaturahim.. hehehe. Lagi satu name rokok tu sefemes nama org, JUNE dan JOHN, mati-mati aku ingat org  tapi rokok.. ciss suda berkali-kali aku tertipu.. ini bukan lagi tipah tertipu, tapi hani tertipu.. hahaha..
sekian..

p/s: skema nak mati ayat aku kan... huh layan jer la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...