Followers

Monday, March 5, 2012

L.I

Assalamualaikum saudara saudari ^__^

Hari ni adalah first day kitaorg (aku dan suha) berLI, erk LI = latihan industri yea or name lain praktikal. Kelmarin baru aku g usya tempat LI tu, tu pown setelah mak aku tnya kat mana tempat tu. Rasa malas punya pasal, aku google map tapi sadis mmg sadis bila aku google dan x jumpe pown lokasi, maka ketahui la aku yg sememangnya "dyeorg" x hap to date (uptodate) data, so guna la kaedah konvasional,g carik senirik.. cari punya cari, lastly jumpa dan pagi tadi nyaris datang lambat, punya laju aku merempit dengan pakai baju kurung dan shawl segala bagai.. hahaha . Nasib baik pepagi x ramai org tapi bila masuk town, senirik maw taw la.. Sesampai ja aku di perkarangan parking motor, tgk jam aiseh awal lg, laju sgt merempit.. hahaha.. dan tgu punya tgu hampir pukul sembilan tapi opis x bukak-bukak lagi. Yang perut pulak terhegeh-hegeh buat perangai,satu hal la pulak nak cari toilet.. =,=

Maka berjalan la aku ngn suha ke arah menara celcom, tetiba nampak pacik guard yg nmpak cm suci2 ja, dengan muka innocent ckp kat pacik tu " pacikkk boleh x klu kitaorg nak tumpang toilet jap" (perghh surely klu korunk  dgr maw pengsan, lembut habis, muka jgn ckp la, innocent habis.. hakhakhak) bla...bla..bla..  sume dah setel, g carik kedai makan nak bekfes. Tetiba macik tu tnya "anak nie baru keja ker? celcom"...
erk "x la macik, praktikal lagi, tu haaa kat depan kat wisma kurnia"..
"oooo"

waahhh dah berstyle wanita berkerjaya kah?.. sembang punya sembang sedar dekat pukul 10 pg.. terkedek-kedek jalan nak masuk opis, org kata " first day keja masuk lambat x pe" so aku pegang kata-kata tu.. hahaha..

tapi mmg bosan hari nie, start masuk keja sampi balik keja, tadak keja pe pown, dduk melangut tgk syiling tgk kertas, nak kena stdy profile company, demmm!! masuk page ke3 aku dah menguap, tgk akak kerani tu tido jer, yg aku men msj sampi balik, bos? dia keluar g mana ntah. Masa jumpa bos tu , mangai cuak kot. Bnyak gak bnde yg disoal dan ditnya..erk (soal/ tnya bukan same ker, huh abaikan). Bos cakap company  96% wat survey kat luar dlm2 hutan, so berminat x nak join camping kat hutan selama seminggu dan kitaorg 2 ja perempuan, ggglluuppp telan air liur pown x lepas dan hanya mampu ckp "insyaallah Bos"

Esok baru nak masuk 2nd day, yg pasti esok nak bawak lappy dan mp3.. pc kat opis tu kena attack ngn virus, so faham2 je la.. cukup lar aku menderita kebosanan yg tahap dewa.

p/s - kena clean lappy dan donload movie sbg bekal tu besok.. hahaha ^___*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...