Followers

Sunday, October 9, 2011

FACEBOOK

Salam sejahtera buat kalian, hari nie nak wat entry psai "F.A.C.E.B.O.O.K" aka "MUKA BUKU"  haish sampi buat lagu lagi tu, " CiNtA MukA BUkU" suka dgr, besh jer walaupon da la sorg tu anti gila ngn lagu nie, tapi aku peduli haper jnji sedap dgr kat telinga aku, sweet je aku rasa lagu nie. Anda rasa? hohohoho..skunk nie sikit-sikit fesbuk, benda laen dah x layan dah, dulu  "My SpAce, fRiEnDsTeR, hI5, tAgGed " segala bagai org guna. tapi la nie tu tolak tepi, pakai fesbuk suda. Tapi lately nie fesbuk sentesa berubah-rubah tu yg kurang syiok. Dulu aku rasa fesbuk satu laman sosial yg berguna, yela kat sini lar boleh jmpa balik kwn lama tu klu guna name real la tapi klu guna nickname mmg hampeh la --->> contoh terdekat aku lar HANI JALENA.. tapi skunk OH HA NI. Ha kat situ jgak buat reunion, besh tapi kat citu jgak lar boleh carik jodoh. hehehe. Dah x yah nak masuk website carik jodoh. Kasi ayat kaw2 kat awek fesbuk tu dan pndai menyayat, dapat r.Tapi klu that girls tu layan lar. hehehe. Ha boleh pulak sorg mamat nie, kenai pown kat fesbuk jer, ajak kapel, huh x nmpak ka aku nya status tu "IN RELATIONSHIP" padahal aku single beb. (yeyer ja kn) hahaha. Ha kat fesbuk jgak la aku kena serang ngn sorg minah nie sbb aku ber"komen" bukan be"romen" yea ngn bf dia.. hahaha tapi bukan salah aku pown, borak2 kosong aje. Tapi besh tgk drama dlm fesbuk, mati-mati igt si laki tu nak pujuk pompuan tu, tgu jgak la ayat2 bunga2 laki tu nak pujuk awek dia tapi hampeh ayat laen yg kluar  " eleh ko tu bukan isteri aku pown,, bla.. bla." aku pulak yg terkedu kat citu.. dasat.. dasat. Ha kat fesbuk jgak la org tunjuk prasaan, lepas tension, marah-marah, carik gaduh. Haishh tetiba tringat lak kenangan lama.Tapi yg penting aku enjoy ngn games yg gila bagai. Dulu farmviile,fishville, cityville, skunk nie myshop.. Sesiapa yg gila game tu cepat add aku, kita jd neighbour.. CEPAT!! hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...