Followers

Wednesday, October 12, 2011

POKAI

Salam 1 mesia (wink..wink) huh nampak gayanya mmg sem nie aku POKAI la der.Dah x boleh nak enjoy2 sgt. Menjadi seorang mahasiswi yg pokai sgt sedeyh sebenarnya.So skunk nie plan aku nak g wat part tym  dan nak carik dwet sebnyak mungkin (tetiba materialistik lak).Ha aku igt aku jer insan yg kenal erti "pokai" tu tapi dyeorg yg laen pown sama jer senasib an aku.Dyeorg lak yg ajak aku wat part tym. Skunk mmg tgh buat part tym pown tapi kurang "masyuk " lar.. haishh nak cari yg da fix salary baru la stabil.. nak enjoy2 baru syiok. Ni klu nak enjoy nak kena bajet, nak shopping pown nak kena bajet. Klu tgk SALE pown mmpu tgk jer lar. Dah hari tu bukan men gila menyoping sampi x igt dwet dalam akaun. so take note len kali beli benda yg penting jer.. selalu ckp tapi x praktik pown. Satu jer masalh pompuan nie pntang jumpa barang, nak2 klu da SALE lg la giler. Skunk nie nak beli yg gitu yg gini tepakse la kumpul dwet.hukhukhuk =,=. Nak klua g men bowling pown kena pk 10 kali, adeh.Dwet pulak mngalir kluar cm air jer tapi nak dapat tu masyaallah ssah giler. Dugaan sungguh bila tgk pokai nie, bnda tu hilang lar, benda tu rosak la, bla.. bla... *sigh*

so korunk klu da part tym ke boleh la roger-roger aku. Lagipown sem nie aku bnyak free KOT.. hehehehe harap2 dekat an skudai nie. hehehe

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...