Followers

Friday, October 14, 2011

JB sentral

Salam sejahtera sume. hari nie sempat lar g berpoya-poya sebentar. Haish dah lama rasanya x g town. klu x silap since sem lepas. huish lama tu. Ha dah hampir tiga taun bermaustatin kat skudai tapi hari buat petama kalinya menjejakan kaki ke JB SENTRAL. Agak2 korunk la kn, asal tetiba jer aku nak ke citu? bukan nak g carik jodoh ke hapa ek yela aku kn dah SINGLE.. jap2 bila masa lak aku kapel kn. haish. tu la korunk slalu salah faham. haishh.. g sana tu g carik tiket train la. Tringin pulak nak balik ngn train tapi hasrat tu ta kesampaian. huhuhu T__T  tiket xde la mahal, sama jer nek bas pown cume tym tu lama giler. Dari jb ke KL sentral 7 jam.. huh lama giler then nak kena transit ke Kedah pulak. Dah la train ke kedah da tym mlm jer.. hampir setengah jam la duduk kat citu dok pk nak ke xnak. tapi setelah timbang tolak bahagi, kali lastly xjd so mkn angin jer la kat Jb sentral  nie. Sambil mkn angin tu jamu mata skali.. hahaha cm la korunk x besa an perangai aku.. ^__* so nmpak nyer balik an BUS as usual. Tapi tiket belum beli lagi..aku suka  bali last minit.. hope tiket stil ada, klu x menangis x berlagu la jwb nya. Dah rindu setengah mati kat si kechik tu. Lagipown my besties nak bertunang.. waaaaahhh sonok nyer, tu mest dan WAJIB balik.. then nak g melawat bakal ibu muda. Aku jgak la yg ketinggalan kat belakang.. xpe t slow2 aku kejar hampa na~~ hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...