Followers

Sunday, June 17, 2012

Deng...

Assalamualaikum

Mlm nie nak buat entry "Deng" tapi bukan demm yea.. opppss terTULIS suda, =) punyer la besar harapan sekiranya aku jumpa dengan si jantung hati, uuuwerrkk jantung hati la sgt kan.. (hati dah berbunga bunga riang). Ahaa mamat ni aku selalu jer terjumpa secara tidak sengaja nak-nak time aku messy mmg akan terserempak ngn beliau tapi bile aku comey lotey xde pulak nak terserempak segala bagai. Mmg masa LI mmg cintaku tertingal di UTM dan kena pulak time tu lagu ni tengah berkumandang, sesuai sgt (LAGU :cintaku tertinggal di Malaysia). Haishh teruk betoi aku ni kan, usya anak teruna org.. hahaha tapi sem ni mmg aku x jumpa even terserempak pown  =,= .. ahaaa adakah dah Grad? Oh NO...... tak pown tengah berLI kot (cewah sedapkan hati pulak).. hahaha aishh sejak single ni , pandai dah flirting-flirting anak teruna org. (Hani, behave... behave OK). Tiap kali terserempak kat meranti, sorg pown tataw mata aku ni ha, cm de magnet nak pandang ke citu  ajeeerrr, tapi nasib dyeorg x syak, hidup kena lar pandai cover, yer dak.. ^____^

p/s: aku usya memain jer lar dan jgn tnya pape dah. STOP.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...