Followers

Thursday, April 12, 2012

BERAT mmg lar

Assalamualaikum ^_^

Now tengah struggle, erk struggle? x la sgt tapi tengah berusaha trunkan berat badan. Kenapa yea? sebab...... SITI NORZULIFA a.k.a IPA ler ni, cabar aku sruh turunkan berat badan 10 kg dalam 3 blan, so aku pown pe lagi trima la cabaran tu dengan penuh cool tapi skunk dah colar. Last month berat bukan lagi turun tapi naik pulak 800 gram yuuuu.. Haish cmner nie, risau. Rasa cm x sempat la pulak nak turun 10 kg, dan mkn ni buat pertama  kali aku dah langgar diet yg selama ini aku ikut dan ikut tapi mlm ni, aku boleh pulak x peduli ngn semua itu. Mangai  masalah ni, hurm klu aku x trun 10 kg mmg x dapat nak tunaikan niat aku. Niat aku? hahaha aku sorg ja taw, m murana boleh kongsi ngn korunk, t konform-konform korunk gelak guling-guling klu taw niat murni aku tuh.. huuu x boleh!! t kes naya taw. So Ipa , boleh u consider nak lanjutkan tempoh cabaran itu .. (wink..wink)


Tgk dah siap bagi amaran tu.. haishh langsung ler x boleh ngelat , agak-agak la kan klu guna TEKTIK hilang ingatan , dia trima tak?  buat-buat lupa ker.. ermm tapi satgi nmpak cm sengaja pulak.. hadoi..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...