Followers

Thursday, April 12, 2012

karniVAL BELia

Assalamualaikum sahabat ^__^

Dengar kabar nye aku dan suha akan terlibat secara langsung kot ngn Program KARNIVAL BELIA yang bakal berlangsung pada 17-19 MEI 2012 di STADIUM DARUL AMAN. Dan sememangnya Bos aku tu tersangat-sangat la sibuk nak uruskan program tu sbb dia tu  somebady dlm MAYC dan pegang jawatan besar gak la. Klu dia sibuk, maka kami pown sibuk jgak nanti, kena tlg pe yg patut. Ritu dia de provoke de artis dlm datang wat show , SITI tapi kitaorg cm buat tataw jer, huh dlm ati aku "ala SITI ja kot boss, saya pown SITI jgak, len la klu KPOP CN BLUE ker, haa tu mmg teruja la"  tapi petang tadi , berkali-kali dia mention ramai artis nak datang, ZIZAN rajalawak, Najwa latif, V.I.P ,AaronAziz, Ustaz Don dan ramai lagi. On the balik tadi, aku tertiba rasa teruja naj jumpa ZIZAN pulak.. hehehe dan satu benda, bila masa la pulak aku ni minat ngn NAJWA LATIF, aku minat ngn lagu dia ja, okay.. hahaha

so kepada penduduk mesia terutamanya rakyat KEDAH, pakai ramai-ramai p serbu STADIUM KEDAH 17-19 MEI nanti naa, khususnya para BELIA, haa yg x beliau pown boleh mai ja. Xdak sapa halang pown.. hahaha saja nak tlg promote bg pihak bos.Ok la buat kali ni, nak sambung tgk movie FK.. (FASHION KING) Adioss ^__^

Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...