Followers

Wednesday, April 11, 2012

2nd SITE


ASSALAMUALAIKUM ^__^

Hari mmg turun site walaupown satu Mesia cuti sebab PERTABALAN YANG DIPERTUAN AGONG, nie sume gara-gara bos le, g jnji ngn client nak g tgk site kat KG KALAI.. daerah SIK you all. Ha belah-belah tu ramai la org siam, perkampungan org siam dan client aku mmg org siam.Ramah jgak la pacik tu dengan test aku segala bagai ttg jenis-jenis pokok dan bila sampi kat site aku mmg dah "specchlessss" ngn keadaan site ngn keadaan kasut aku, adeh serba serbi x kena. G site hari ni nak tanam batu, sebab dah buat pecahan lot then lagi satu nak tarik balik batu-batu, sebab da batu yg patah, senget dan yg dah tercabut tu mmg x boleh buat pa dah ler. Then pagi tadi dapat la tgk rumah bos aku, hamoi besaq sungguh, mmg org kaya pown. so bos xde elaun ker? hehehehe..
tadi inche mie tnya "bos bayaq sebulan brapa" 2 ratus"
ehem3x.. erk " x bayaq lagi sampi la nie"
inche me " ha len kali mintak bnyak kat dia, dia org kaya"

Ha lagi satu  kat site tdi mmg la ngn kawasan tu berpagar ngn besi kawad berduri, pastu buat longkang dlm pulak tu, nk kena langkah masuk dlm site, oh! aku mmg tak la nak langkah, langkah aku pulak pendek t mau masuk longkang, klu masuk longkang maw aku tenggelam, longkang tu dlm sangt ,pulak tu pakai pulak kasut VINCCI yg flat shoe, sport shoe tgal kat rumah, hadoi.. dah tu tanah pulak x kejap lagi , masih cm baru gembur, mmg  bila jalan jer tanah masuk dlm kasut dan rupa kasut tu haishh langsung x nmpak rupa.. hadoii habislah VINCCI aku..klu dapat elaun, da chance la beli baru, tapi elaun ke mana hampeh ja dapat. Dah la hari ni cuti api kena keja, igt esok bos bagi cuti, tapi sekala lagi hampeh, harapan hanya tgal harapan.

Balik site mmg terbongkang tidoq, penat ngn cuaca yg panas teruk maka tidoq mmg x sedaq dunia, bangun-bangun tidoq nasuha ckp pasal EARTQUAKE..

"Ya Allah kepada Mu kami berlindung. Jauhkan malapetaka dari bumi kami ini. Sesungguhnya gegaran tadi sudah menakut dan insafkan kami! Amin"

 hanya itu yg mampu aku berdoa.

Assalamualaikum





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...