Followers

Tuesday, April 10, 2012

BOICES!

 ASSALAMUALAIKUM ^__^ annyeong..

Hari ni aku tidak seberapa bosan cm semalam , bermula ngn shopping online tertiba masuk web BOICES! Korunk tahu ker pe kebende boices tu? ha klu minat CN blue mest taw punya. ok CN blue tu salah satu band kat korea la , Boices tu pulak name fanclub, so klu fanclub CN BLUE kat mesia, BOICES Malaysia dan klu FT ISLAND, fanclub kat mesia PRIMADONA. Aku nie mmg minat-minat giler ngn CN BLUE dan xde la finatik sgt tapi baju BOICES aku HARUS ada.. hahaha semalam tgk design yg baru , mangai lawa-lawa nya, harga mmg kena pejam mata , disebabkan Boices mmg aku x sangat berkira namun selepas nie mmg kena JIMAT kaw-kaw lah , bahana BOICES punya pasal.. tapi yg prob tu nak kena order dari oversea, hadoi mana reti, asal BOICES MESIAx de jual baju yg latest nie, yg lama design x lawa, x kena ngn jiwa.. hahaha
nak tgk baju tu... jom..




cantek kan, hurm harga pown cantek ( terbang RM aku ) Ni tengah tgu feedback dari owner tu, hope dapat respone dalam masa terdekat nie, hahaha.. baru la bergaya lepas ni ngn BOICES ^__*

itu saja tuk kali nie, daaa
Assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...