Followers

Sunday, November 20, 2011

no life !!

Salam kengkawan. This week mmg aku bizi tahap gaban dah hampir2 grazy sbb environment yg menggila dan asaimen serta test yg segala bagai tu. Haish mmg la dah lumrah bg seorg student tapi klu benda tu dapat serentak maw x jadik gila. Dan lately nie dyeorg prasan aku nmpak lemah  x bermaya. Banyak keja la beb + tido x cukup dan masalah insomnia. Hailaaa ( mmpu mngeluh dlm belog nie ja). Ciyes rasa nak kuar dari UTM nie, erk i mean nak lepak2 kat luar. Dah x boleh bernafas kat dalam uni nie. Hurm disebabkan kepenatan , aku kehilangan dwet rm10, hurmnak wat cmner xde rezeki. Jari aku luka, sampi skunk darah  stil mengalir dan mata adalah bahgian o aset aku pown dah cengkung (eset la kunon), bagi iron rosak now au xda iron hukhukhuk. demmm!! Aku bila penat mmg xde perasaan nak bermesra yea adik-adik, tym aku penat yg SGT la.

Tadi kluar mkn kat TAMAN U , baru aku sedar yg hari nie wekend. hah? wekend? langsung x cm wekend yea kengkwn. Bgun pagi g cerap matahari, balik tu smbung DIGITIZE,mlm DISCUSSION GPS segala bagai, then usya2 PDS untuk PROJEK 3. dan hari ahad rutin hampir sama tapi lg tough, mlm tu kena stdy sbb isnin da TEST dan QUIZ PDS. ooo yeah!! i like test rasa cm nak hantuk pala kat dinding----->>   (>,<)

Tapi men game sempat aja kan. Hurm nak hilangkan boring dan tekanan. smkn tinggi tekanan semakin sesat bernafas, so men game adalah cara utk atasinye. OK mau out,nak usya2 PDS... ^__^ ( fake!!!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...