Followers

Monday, December 12, 2011

mimpi itu...

Salam sume, haa agak la x update belog nie, sibuk meh. Tapi kn hari nie nak share sumting yg mmpu buat aku senyum seharian, lenguh urat sendi kat muka nie, asyik tersengeh cm kerang busuk je. Back to story pasal mimpi aku tu la. Nak kata dasat, xde la dasat sgt, tapi romantik doe.. hahaha.. nie la efek klu tido selepas subuh. Hurm nak kata pengaruh novel, aku da lama x baca novel, pengaruh tb pown cm x jer, dah lama x tgk movie, tapi mimpi aku nie persis cm dlm novel. hahaha.  Mungkin iyea nya da ketan ngn apa yg aku pk before aku tido. Sebelum tido aku da terpk nak taw sape la "BAEK SEUNG JO" i mean my future hubby  ^__^ (gatai).. tapi mimpi aku lagi advance, aku dah kawen ngn "Baek Seung Jo" yg fake sbb aku x kenai pown siapa, xnampak muka, tapi badan tough doe.. hahaha.. cm aoron aziz beb!! aku xtahu cmner "kitaorg" boleh kawen, dah la tu siap rahsia segala bagai sbb adik "laki" tu mmg x suka ngn aku. 1st tym "mak mentua" aku tu xleh trima sbb terkejut then lama-lama okay.Ahaaa yg paling sengal ada "hubby" aku tu kejutkan aku suh urutkan kaki nyer yg lebam kena hempap ngn bnda yg keras, well sebagai isteri mithali (kunon) ikut jer arahan "hubbby" aku tu.tapi part yg lepas tu mmg x boleh blah, romantik  habis siot.. ngaaaangaaa.. .. haaa jgn nak 18 SX pulak, xde pown incident2 sensor yg jadi, jgn nak otak kuning yea kengkwn. Habis urut kaki "hubby" dia kiss my hand (tangan yg berbau ngn minyak urut) walaweh syahdu tu, aku pown kiss pipi dia tnda kasih syg.. ngee~ tapikan rasa cm real jer bnde tu

Haa nie bukan kisah novel ke, cerpen  ker, movie ker tapi nie mimpi aku pg tadi. So moral nyer lepas subuh jgn tido kang dapat mimpi lagi mngarut , sape yg ssah? korunk jgak.. hehehe ---->> peringatan jgak tuk diri sendri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...