Followers

Thursday, December 15, 2011

ikut suka "kau" ja kan

Salam sejahtera. Hari nie aku da masalah dalaman yg agak kritikal. Nie sume gara-gara aku bukak fesbuk da org "tag" name aku. Well mula2 igt pehal lak "kau" tag name aku.. bila bukak.. DEMMMMM!! suka hati ko ja kn nak  tag2 nama aku, arah aku buat yg tu.Asal x bncang dulu ngn aku, ha!!! mmg rasa geram sgt2, sorry pada that "girl" yg aku tertinggi suara 1 pitch lebih daripada biasa. Dan aku mmg x mmpu nak senyum, lucky da RUNNING MAN dalam my lappy, at least aku dah boleh senyum tapi tak senormal cm hari-hari biasa. 2,3 hari lately nie mmg aku da terasa hati ngn "dyeorg" tapi tak tahu la ia terpamer kat wajah ke x? hurm mungkin sindrom PMS!well.. harap-harap cepat la, xnak feeling cmnie lg dah. Pg tadi boleh pulak tacing tgk iklan kat u-tube, nangis segala bagai, padahal setengah jam lg nak amik test PDS...Back tu story, nie la kali pertama dalam sem nie, aku x puas hati ngn seseorg, why not sebarang decision kita bincang elok-elok, nie x"tangkap muat" jer, sume nak ngelat.. kita sume fham masing2 bnyak keja, habis ko igt aku xde keja lar....i HATE GPS VERY MUCH.... make me suck! dalam hati aku mmg terdetik nak lari jer, nasib baik aku bukan pelajar master, huhuhu.... and smlm "k" msj. Aish agak2 aku x balas msj ko tu x payah la nk contact aku lagi. Better ko msj  ur "tunang" ko lagi bagus aku rasa.

skunk tgh mententeram kn jiwa, but tonite gonna have "perhitungan" - answer and question!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...