Followers

Friday, December 16, 2011

jealousy!!

Salam sume, saat nie darjah kepanasan suhu bilik meningkat begitu jgak dlm hati sbb tahu kisah sebenar. Dah terlalu lama aku menanti nak taw kisah sebenar, of cos rasa marah sakit hati dan congate Setan dah berjaya buat aku marah kat "dyeorg" 200%. Ha  mmg selama nie nak taw sgt, tapi bila dah taw hakikat, tersgt la perit. "reality bites truth hurts" dan mmg x masuk akal dyeorg wat STUPID thing sbb JELES!! what the fish!!! dah insane ke nak jeles sbb cmtu jer, huh harap ngaji jer tinggi sampi uni, tapi bangang tu melantun-lantun. Belajar la trima hakikat boleh x? dah aku punya attitude dah cmnie, aku dah slow down nie pown maw cari pasal lg ker?Len kali simpan la "JELES" tu dalam peti besi, kunci ketat-ketat, agak2 dah nak expired date buang JELES tu dlm tong sampah. If jeles ttg kebaikan okay lar.Dulu aku sgt la concern pandangan org terhadap aku, but now aku dah x kisah. Tq for those yg understand dan believe me. Orang da mata dan telinga , dan boleh jugde bende tu senirik. For those yg stil "JELES" tu insap la weyh, kita nie x selamanya hidup menongkat langit, sampi masa tersungkur jgak.

Haish klu mak tahu mst dia ckp " org perempuan kena jaga bahasa dia taw, a lady won't simply say something rude to another people"
"so what mak, org cmnie bahasa nie je yg sesuai digunakan"

For me, lagi org ckp o bercerita, lagi aku nak buat, baru puas hati.. that not revenge yea, tapi lebih kepada protes, so watch out what will happen. >,<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...