Followers

Sunday, January 1, 2012

bye 2011.. welcome 2012

Salam sejahtera. Sedar x sedar dah sambut tahun baru, setahun suda berlalu yg pasti 2011 punya story yg sgt dasat, cm2 ada kisah suka dan duka tapi kisah yang duka lara mmg bnyak, pape pown kenangan 2011 tetap diingati. 2011 telah pergi  meninggal kan aku dengan memori yg akan terpahat dlm igtan, mana mungkin aku akan lupakan itu semua dan kerana tu jgak la yg akan buat aku berhati-hati utk tahun2 seterusnya. Sgt indah pengalaman yg aku tempuhi dan bnyak jgak pengajaran yang aku pelajari.. tq 2011... welcome 2012, walaweh tahun nie sambut new year dengan paper final.. mantap seh. opss! umur jgak bertmbah! haa dah kena sibuk mencari calon nie, kengkwn aku yg SENGAL-SENGAL tu dah bising, haish lek lu tuan empunya badan cool jer..^__^  Azam tahun nie? hurm mmg xde azam sbb azam tahun lepas pown belum tercapai, juz continue azam tahun lepas. Semoga kedatangan tahun 2012 membawa erti yg cukup besar utk diriku ----->> (ayat penuh makna nie). For my friends "GOOD LUCK for FINAL EXAM"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...