Followers

Sunday, January 1, 2012

LEGA

Salam sejahtera sume. Alhamdulillah tq to GOD akhirnya sume nie berakhir jgak walaupown da bnyak dugaan dan rintangan.  Project dah FINISH, presentation DONE, so let focus stdy for FINAL EXAM. Hari sgt la hari yg dinantikan tuk mengakhiri kesengsaraan dan ke"steressan" begitu mereka yg lain, dah mampu rasanya bernafas dengan tenang, tido ngn nyenyak cikit, gelak2, boleh tgk "running man" dan  kesimpulannya semua org back to normal. Symposium ini sgt GREAT, dan semua org dah buat yg terbaik dan ini da la projek yg pertama, so segala kelemahan akan cuba di perbaiki, dan kredit to Dr T , kitaorg learn bnyak bnde. Detik yg terindah utk sem ini pabila project GPS dah setel , o yeaah dan dah bnyak sgt kenangan yg aku dapat tuk sem nie dah tahun nie. Aishh nie pown dah nak masuk tahun baru, alamak!! umur pown bertmbah jgak, demm... Dan apa yg berlaku hari harap sume jadikan iktibar, ciyesly bnde cenggitu buat aku scare tapi aku xpenah nak blame sesapa pown. Hope soon she gonna be fine and act yg biasa ^__^ sgt childish bila "she" buat bnde cenggitu, langsung x matured. Need someone yg boleh slow talk to her. me? not suitable, cepat hilang kesabaran, tadi pown hampir2 terbabas.Aku kan doakan yang terbaik tuk "she".Dan ketika ini mata aku semakin layu tanda mahu beradu, maka sekian buat masa ini. Dan for him yg always care about me tq so much!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...