Followers

Friday, January 6, 2012

paper ke3

Salam sejahtera.. Oyeah hari nie paper exam yg ke3, dan masih ada  dua lg yg bakal menyusul, tu pun nex week. hehehe. Hah jgn ditnya cenggena aku jwb, aku pakai tulis pe yg tepikir, betul o salah belakang kire dah la 3 jam, hampir2  buat aku tersungkur atas meja disebabkan rasa mngantuk yg agak melampau, dan mmg agak melampau sbb aku tido bnyak sgt, huh like a baby. Tapi ni bukan baby tapi kakak baby. hahaha habis je exam terus belari-lari kluar mencari tiket bas utk pulang kg halaman.. erk xde la berlari-lari, saja nak kasi hperbola.. Bukan ape, risau kehabisan dan kenaikan tiket bas almaklumlah Tahun Baru Cina dah dekat nie, x sanggup nak nek train ngn barang yg bnyak. Ha sebut pasal barang, aku dah kena start kemas, tgk cm x bawak tapi t dah kemas maw taw la bnyak ke x? tapi rasa cm bnyak jer. Haishh perempuan.perempuan.. asal la barang perempuan bnyak sgt eyh. Nie ngah penin tataw nak wak balik ke x? if x bwak balik nak letak kat mana? pej x bg simpan dlm setor.. huh.  >,< hurm nmpak gaya nyer mmg kena angkut balik kedah ler.. haishh..

Tiket dah selamat simpan dlm "purse".. tgu mase nak balik je nie, dah lama memendam rindu nak balik umah... uuuuuuwwwwwaaaaaa.. x sabar nye lahai. Mood mlm nie nak jadi master chep, maw masak spageti. Dah lama  "rice cooker" tersimpan dlm kotak, mlm nie dapat r bemnja-mnja dan uji skill masak.. huh skill la sngt.hehehe.. okay la, maw tdo.. zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...