Followers

Wednesday, January 18, 2012

deactive

Salam sejahtera .. terlebih dahulu juta-jutaan maaf sbb aku tetiba meng"deactive"kn fesbuk. Sorry yea kengkwn sbb korunk xdapat nak cari aku, tapi korunk da my no kn, just sms me, insyaallah.. hurm masuk hari nie dah 5 hari aku deactive fesbuk huh mmg ku nekad sgt nie. well.. aku still alive tnpa fesbuk.. ngeh3x. sbb penyebab yg utama adalah aku tacing teruk ngn bdak kelas. Boleh pulak aku terasa hati ngn "dia" huh sungguh x munasabah kn.. klu la org lain taw mst dyeorg kn cakap aku cm bdak kecik, tacing ntah pape. Huh nie 1st tym aku berperangai cenggini, mungkin di sebabkan hormon estrogen ngn progestron aku kurang setabil ataupown gejala PMS... hahaha.. taktaw la yg past AWAS! kepada kaum adam BE AWARE ngn perempuan yg didatangi bulan klu nak hidup lama.. ngeh3x.. dan pada hari yg sama sorg mamat nie mmg teruk kena bntai dengan aku.. sorry dude.. u call me wrong tym. Mamat tu bukan 100% salah tapi sebab 1 word aku hentam dia cukup2, aku tgikan suara,,opppss bukan tgikan suara tapi aku rude ngn dia, aku taw perempuan kena jaga language dan adab sebagai muslimah tapi masa tgh marah beb, hape pown x sedar tapi mlm tu mmg lar rasa bersalah marahkn anak teruna org.. erk x sure anak teruna o laki org tapi yg past mmg aku rasa bersalah yg menggunung setinggi gunung everest.. dan mlm tu jgak nekad nak diactive fesbuk masa g online kat fakulti, semua org pelik dan bertanya kenapa aku nekad sgt smpi cenggitu sekali, guna alasan yg kurang bijak "saja...nak tgk korunk sedar ke x, aku xde ..." efek deactive tak tahu news yg latest pasal budak kelas, haa amik ko langsung xde info langsung , cm hidup dlm hutan, tu lar padah ikut sgt hati tu. Haaa  dalam deactive fesbuk sempat aja aku create akaun baru. hehehe.. Kantoi suda de akaun baru bila ipa, tiqah ngn shud jumpa fesbuk aku tu.. haishh... hurm dyeorg da tnya sampi bila nak diactive nie, hurm (urut2 dagu) hurm sampi hati terbuka nak activekn balik ler..*senyum dan senyum dan senyum dan senyum*

Dan lately nie mamat tu kol, ha sempat jgak mintak maaf walaupon berat nak luahkan tapi bila dah luahkan.. dah tenang kembali.. hehehe. ha tu mamat dari celcom center okay, kol suh bayar bil, jgn nak pk yg bukan2.. aku dah penat scandel (ceit bajet cm artis) hehehe..

tgk la sampi gelap seminggu x pown genap sebulan aku activekan fesbuk tu balik.. soorrryy sesangat yea kengkwn.. pape hal msj me okay ^___^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...