Followers

Wednesday, February 8, 2012

vanilla coklat

Salam peeps!!!

Mlm tadi after habis menengok drama cintan cintun melayu "vanilla coklat" ramai joyah-joyah men "twiit" sana sinun.. twiitt segala bagai, termasuk la yg tgah menaip nie, angkat kaki sekali amik bahagian.hakhakhak. Best siot, bak kata pejangga cinta " tak tertulis ngn jata-kata" phhuii sejak bila la aku layan benda-benda cenggini. erk mungkin  akibat hentakan bola tangkis yg bagitu padu pada kepala aku sehingga aku jadi sedemikian? jwapan ENTAH. hahaha. Dan berangan , itu perkara biasa. Hani always dream. Hurm mmg pown.

Strongly aku nak cakap yg cerita nie ssuuuwwiit lantak korunk la nak kata pape jnji aku nak jgak kata cite nie suuwiitt dan kali ketiga aku ulang cerita nie suuuwwiitt walaupon awal2 cm kebudakan. Adoii terasa nak suruh mak  g pinang anak teruna cm si AMIR tuh buat anak dara nyer. Baru ura-ura nak cakap mak dah bagi signal x nak layan, aduss hancus hati. Yg klakar bagi cactus yuuu , selalunya org bg bunga, mmg suwiit gula-gula si amir ngn zara. Then naughty pulak, hailooo rugi klu mis  episod minggu depan,nie tgah menaip pown x habis2 senyu, ^__^ next week amir jumpa baju yg auty anne beli.. omo.omo.. what happen yea? ahaaakkzz

"amir asraf, mana u jumpa baju ni? " hahaha. Comel gila amer!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...