Followers

Friday, April 6, 2012

SUHA, AKU dan Bos

Assalamualaikum sahabat, sudah lama kita tidak bersua kan, nak di kata sibuk x la sgt, cuma kemalasan yg bersarang kat dlm diri.

Now dah sebulan berlalu aku berLI kat JURUKUR ARAS, tapi baru hari ni aku akan menceritakan perihal siapakah BOSS a.k.a KETUA PEJABAT.

Aku berLATIHAN INDUSTRI di COMPANY JURUKUR ARAS, yg berlokasi di WISMA KURNIA berdepan dengan MENARA CELCOM di JALAN KANCHUT. Aku bukan berseorgang yea, ditemani lagi sorg gadis sunti, NASUHA, maka kami berdua adalah pelajar UTM yg mengikuti LATIHAN INDUSTRI yang bermula 5 MAC sehingga 1JUN 2012 iaitu selama lebih kurang3 bulan. cukup suda ttg kitaorg, so sila tgk ke bawah ini

amacam ade gaya jadi bos dak? hehehe


Dah mcm bilik editor..hahaha




Dan ini siapa pulak yea? haaa ini la BOSS saya. Tgk dari raut wajah beliau, beliau nmpak cengei (garang) tapi hati baik cuma kekadang aku akan berat mulut klu depan dia, sbb klu dia tnya, konform2 soklan dia tu "kami"x boleh nak jwb. Setakat ni beliau tak penah marah kitaorg, harap2 dia "cool" ngn kitaorg sampi habis LI. Perkara yang best berada di opis, bila bos pegi meting dan xkn balik opis, kitaorg sangt la santai sambil tgk movie, kekadang tu siap donload movie segala bagai.ONLINE? hahaha itu HARUS la setiap saat, bos ade ke x, online serupa jgak. Bukan sekali dua, dah kantoi online, dah berkali-kali, BOS pown xde ckp pape pown tapi klu diberi keja, mmg kitaorg akan buat la keja tu. Bos pown cm kitaorg jer, tiap kali masuk bilik dia, nmpak jer dia berFB , kekadang tu berWEBCAM.. hehehe nak-nak bila Bos dah UPGRADE tenet, lagi la syiok, laju ja.

Ok klu nak taw, bos aku ni somebody jgak la, sebab lately ni dia sgt bz dan jarang sekali masuk opis. Program terbaru beliau KARNIVAL BELIA bulan MEI nie, dan lately nie jgak company kekurangan JOB, maka kitaorg buat kerja dengan bukak balik fail lama. Penah hari tu, client datang opis ckp nak jmpe, YB.. maka aku ngn perasaan ingin terus tnya inche "google" siapakah SHAHAROL NIZA b. OMAR ni dan hari tu kena buat biografi ttg bos tuk ANUGERAH PERDANA BELIA NEGARA 2012, so secara x langsung dah taw siapa beliau. nak taw sila la google senirik, ooo by the way name bos aku SHAHAROL NIZA b. OMAR.. hahaha

Adios buat kali ni, sampi ketemu lagi
Assalamualaikum





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...