Followers

Friday, June 8, 2012

mamai aku, maka...

 Assalamualaikum.. lama suda tak bersua.

 Now akan bertiga minggu bertapa di KayTieEf (KTF) untuk menghadiri seminar, ceramah, test, hantar repot yg segala bagai tuh.. ermmm tapi kan hari ni, wah dapat talk dari bukan2 calang orang, offshore lagi, kelas ko jah.. aku mmg berminat, berminat ngn tuan talk tu, hahaha xde la, minat nak dengar experience beliau. Kengkawan aku ja ni ha, dari balik talk sampi la kemlm nie, sume story morry pasal en yg bagi talk tu. Haa en tu en Fatin,nama cm pompuan ja kan. hahaha. Punya lar excited kn, dyeorg search kat fesbuk, maka terjumpa la beliau tetapi mutual friend cik anim dan en shaha.. ahaaaahhaa maka tidak la berani mereka meng'add' jadi aku yg baru bngun tido akibat kekenyanyang LUNCH bangun sebab tengok dyeorg kecoh-kecoh, dah la bangun tengah mamai, bangun g on fesbuk "oh ha ni" baru nak belek-belek, cik lisa g klik "add friend" mangai.. mampu jerit "TIDAAAAAAAKKKKKKK" tapi benda dah jadi.. =,= now everyone (org yg excited jer) menunggu en itu approve. Aku? Hurm besa-besa ja, lagipown boleh ja nnt nak diskus pasal PSM ker..(CEWAH) hahahahaha


 p/s : dasat giler kengkawan aku, mmg kena hati-hati after this.. heeee~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...