Followers

Friday, June 8, 2012

PERJANJIAN

Assalamualaikum.

Perjanjian selama tiga bulan untuk kurangkan BERAT badan hurm MMG lar TIDAK berjya sama sekali. Jauh sekali mencapai target.. hahaha mengikut perjanjian mest turun 10 kg dlm tiga bulan, tapi aku turun 1 kg ja, JUFA pulak 5 kg SYABAS kepada beliau, namun bila tmbah aku ngn JUFA baru 6 kg,maka diqualified huhuuhu dan tidak dpat menuntut dan sebarang pemintaan tidak dilayan sebaliknya aku pulak yg kena belanja. huhuhu Mujur Kak SHUD da janji nak belnja IPA mkn pizza dan aku tnpa segan silu join dua kaki.. ngeh3x.. dah lama x mkn ramai-ramai. Ritu masa kat opis makan berdua ja ngn SUHA, xde feel.. hahaha

Bila dah ramai-ramai kumpul, keadaan tersangt la meriah, dah cm pizza tu KAMI YG PUNYA la kn. hahaha mcm2 ragam eyh, tapi tu yg syiok. teringat zaman freshie dulu, mest nak keluar ramai-ramai. Then dah habis melantak tu g test suara pulak, kali ni, free de org belanja.. Oppss lupa nak ckp, pizza tu KAK SHUD belanja, TQ KAK SHUD heee~ ok sambung 3 karok, hurm de lar dalam 2 jam. Ceit aku jual mahal kunon nak jaga suara, petang karang nak menjual, tapi sekali lagu NAJWA LATIF, KOSONG mana boleh tahan beb, lagu fevret tu selalu nyanyi kat opis hahaha.. akhir2 tu  dapat pulak lagu jerit-jerit mangai sakit tekak aku. Org suh nyanyi, nyanyi ja la tapi ter"versi" KEDAH.hahaha efek dah lama sgt kat kedah. Habis tu g  urut ngn kerusi mengurut pulak.. bese lar macik-macik dah x larat.ngeh3x.








 P/S: aku mmg suka makan-makan.. ^___*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...